wtorek, 24 września 2013

Niedrogie kosmetyki, które uwielbiam :) cz. 1

Jak pokazuje doświadczenie, mnóstwo jest produktów tanich, które absolutnie uwielbiamy, a także niezliczona rzesza tych drogich, osławionych, ekskluzywnych, które nie są warte swojej ceny i głęboko rozczarowują. Chcę więc podzielić się z Wami swoimi typami, zarówno z tej taniej, jak i drogiej kategorii.

Dzisiaj niedrodzy ulubieńcy! :)

Pierwszy produkt to krem ochronny dla dzieci bambino, wersja z tlenkiem cynku. Krem posiada gęstą, treściwą konsystencję, łagodzi i przyjemnie natłuszcza. Dzięki obecności tlenku cynku jest doskonały dla cer problematycznych, z trądzikiem, polecam więc go na noc tym z Was, które stale tudzież od czasu do czasu borykają się z takimi niespodziankami na twarzy. Pięknie łagodzi stany zapalne. Ja często, zwłaszcza w porze jesienno-zimowej używam go również pod makijaż.. Nakładam  go rano na twarz, następnie czas na śniadanie, kawka i akurat zdąży się wchłonąć. POLECAM! ( cena, ok. 4 zł)





Nigdy żadne cudowne preparaty, oliwki, wzmacniacze i inne diamentowe cuda, nie działały na moje strudzone paznokcie. Wiem, że to grzech, ale wszelkie prace domowe wykonuję bez rękawiczek i niestety moja płytka paznokci na tym cierpi. Ale na szczęście istnieje odżywka eveline 8 w 1 total action.    
 I naprawdę działa totalnie! Niesamowicie nie tylko wzmacnia paznokcie, ale i wygładza ich powierzchnię. Nareszcie coś skutecznego. Mój ulubieniec! (cena: ok. 10 zł.)



Dezodorant,  produkt - niezbędnik, to rzecz oczywista. W tej kategorii oczywiście również każda z nas ma swoich faworytów. Moja kulka z Ziaji, o pudrowo -dzidziusiowym zapachu soft, sprawdza się wyśmienicie w każdej temperaturze. Pięknie i subtelnie pachnie przez cały dzień i jest bardzo skuteczna. Zużyłam już z pewnością kilkanaście opakowań ( cena ok. 6 zł)



I na koniec coś z kolorówki, czyli cienie do powiek Firmy Sleek. Ja posiadam jedną paletkę o wdzięcznej nazwie Oh so special. Za niewielką cenę, otrzymujemy pięknie skomponowaną paletkę dobrze napigmentowanych cieni. Ja wybrałam ten zestaw, gdyż lubię  satynowe cienie w odcieniu łososiowym i delikatnie złotym, a ta paletka takie w sobie posiada. Zawiera również kilka cieni matowych. Absolutny must have! 
( ok. 35 zł)


To pierwsza część moich faworytów, niedługo zapraszam na kolejne typy. A Wy? Możecie mi coś polecić?

J.

4 komentarze:

  1. płyn do demakijażu oczu z Rossmana za 4 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka rewelacja, ja również polecam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak eveline jest rewelacja polecam na slabe paznokcie albo baze pod lakier ktory utrzymuje sie przez piec dni dzieki niej :-):-)

    OdpowiedzUsuń