wtorek, 17 września 2013

wrześniowe pudełko Glossy Box

Oto jest - kolejne pudełeczko Glossybox, któremu przyświeca hasło Sugar & Spice. Poniżej więc odsłaniam, co tym razem znalazłam w środku.


Moim ulubieńcem z tego pudełka jest bez wątpienia ORGANIQUE, balsam do ciała o twardej konsystencji, która rozpuszcza się w dłoniach, pod wpływem ciepła...cudowna kompozycja pomarańczy i chilli. Moim zdaniem najlepszy produkt z tego pudełka. Z przyjemnością będę go używała w chłodne, jesienne wieczory. Produkt jest na bazie masła shea, posiadającego certyfikat ECOCERT; posiada również olej z avokado oraz pestek winogron.

Do nazwy pudełka ma nawiązywać również peeling do ciała  firmy Yves Rocher.


Peeling posiada orientalny zapach, troszkę zbyt intensywny, jak dla mnie, bardzo dobrze jednak złuszcza ciało. Nie posiada parafiny w swoim składzie, więc daję mu za to plusa! :)

Glossybox, ponownie obdarował nas odżywką do włosów z firmy Artego, tym razem do codziennego stosowania. Na pewno zostawię ją w moim tzw. pudełku 'produktów wyjazdowych" - przyda się!

Ucieszyłam się również z obecności kremu do twarzy Lierac, na pierwsze zmarszczki - nawilżający, energetyzujący i wygładzający. Użyłam przed chwilką i muszę przyznać, że bardzo ładnie współgra z moją skórą.  Zobaczę, jak sprawdzi się pod makijażem.




Kropką nad i, są w tym wrześniowym wydaniu perfumy - nowość Just Cavalli. Cudownie, że to perfumy, gdyż jestem zapachowym freakiem :) Ta nuta jednak jest zupełnie do mnie nie przemawia -zbyt słodka i dusząca. Ale tygryski lubią przecież testować nowości, prawda?





Pojawiło się również coś z kolorówki - eyeliner z nieznanej mi wcześniej firmy Be a Bombshell. Na razie leży zamknięty, czeka na swoją kolejkę -dam Wam znać, jak się sprawdzi.

A co Wy sądzicie o pudełku Sugar & Spice? Skusiłyście się? :)

4 komentarze:

  1. Ja sie skusilam :-) A w balsamie zakochana jest nawet moja Nadia :-) cudowny zapach, konsystencja, efekt koncowy :-) jestem na tak ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko dodam, że polecam cała gamę kosmetyków "Hammam Yves Rochera. Zwłaszcza maseczkę do wlsoów i do twarzy. Justyno, proszę, zrób test i opisz, bo robisz to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, Grażynko, jak tylko go zużyję, podsumuję moje spostrzeżenia :)

      Usuń