poniedziałek, 2 września 2013

NUXE Nirvanesque

Jak zapewne zauważyliście, bardzo lubię firmę Nuxe i ich produkty. Jednym z moich ulubionych kremów do twarzy tej firmy, jest ten z serii Nirvanesque. To seria do skóry z pierwszymi zmarszczkami, odprężająca twarz, wygładzająca drobne linie. Krem zawiera ekstrakty z białego lotosu, maku polnego oraz prawoślazu. Sprawia, że twarz wygląda po prostu na "szczęśliwszą" :).
Uwielbiam ich produkty, tym bardziej ucieszyła mnie wiadomość o  promocji, która rusza właśnie dzisiaj!

Każdy, kto zakupi dowolny produkt z serii Nirvanesque, otrzyma piankę micelarną 50ml, do mycia twarzy, GRATIS! Bardzo spodobała mi się ta promocja, więc czym prędzej postanowiłam Wam o niej również donieść :)

Szukajcie w aptekach! :)


J.

2 komentarze:

  1. Chodzę koło tej firmy jak mój kot obok odkurzacza-robota :) - od roku jestem uczulona niemal na wszystko i chętnie wypróbowałabym te kosmetyki - mają miniatury? No i jeszcze zapach, choćby efekt działania byłby piorunujący, ale zapach nie do zniesienia przeze mnie - nie przełamię się, aby używać (np. Korres) - czy kosmetyki Nuxe mają jakiś zapach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, polecam Ci zerknąć do aptek, gdzie w sprzedaży znajduje się gama produktów NUXE. Jest dużo próbek i miniatur, warto przetestować. Nuxe mają zapachy, ja osobiście je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń