czwartek, 8 sierpnia 2013

Colway - testujemy

Czy słyszałyście kiedyś o marce Colway? Ja zetknęłam się z nią ostatnio przypadkiem, dzięki uprzejmości przedstawiciela tej Firmy, który podarował mi produkt do przetestowana, To kosmetyki, które zawierają w sobie naturalny rybi kolagen. Jak wiadomo, kolagen to niezwykle ważny składnik naszej skóry  - wpływa na jej elastyczność, jędrność i atrakcyjny wygląd. Ja miałam okazję przetestować maseczkę last minute, będącą połączeniem kolagenu naturalnego z glinką kaolinową. Początkowo podchodziłam sceptyczne do wypróbowania kosmetyku nieznanej mi marki, ale ponieważ jestem kosmetyczną sroką, skusiłam się.

 
 
Jak obiecuje producent:
 
"Maseczkę Last Minute - COLWAY można potraktować, zgodnie z jej nazwą, jako SOS
dla twarzy, godzinę przed balem. Jednakże przy systematycznym stosowaniu, wykazuje ona następujące działania kosmetyczne i kosmeceutyczne:
- mineralizuje naskórek,
- przywraca naturalne pH skóry,
- tonizuje i rozświetla skórę,
- podtrzymuje witalność keratynocytów,
- absorbuje zanieczyszczenia i zbędną chemię z naskórka,
- działa silnie antyseptycznie,
- zwalcza bakterie epidermy,
- wspomaga leczenie trądziku (także różowatego),
- uruchamia minerałozależne czynniki przeciwzmarszczkowe,
   przede wszystkim procesy przyrostu elastyny,
- zabliźnia mikrorany po inwazyjnych zabiegach kosmetycznych,
- ściąga pory."
 
 
 

Tego dnia byłam naprawdę zmęczona. Potrzebowałam zastrzyku energii, również w postaci kosmetycznej. Skład maseczki prezentował się ciekawie:

 
Oba składniki zmieszałam w małej miseczce i szybko nałożyłam na twarz. Konsystencja jest typowa, glinkowa, łatwo się rozprowadza na twarz, zapach tej mieszanki jest neutralny.
 
 
Pałaszując pyszną domową Caprese, odczekałam kilkanaście minut i zmyłam mieszankę.
Hmm...musze przyznać, że byłam mile zaskoczona. Nazwa tej maseczki rzeczywiście oddaje jej działanie. Moja cera była wyraźnie jaśniejsza, wygładzona, pory zwężone, a drobne linie bardzo spłycone :)
 
Jeśli więc będziecie miały okazję zetknąć się z Firmą Colway  - powiedzcie zdecydowane tak, temu produktowi. Mnie się spodobał :)
 

1 komentarz: