niedziela, 4 sierpnia 2013

Energetyzujące rozdanie! :)

Witam Was po malutkiej przerwie, wracam pełna nowej energii oraz niespodzianek dla Was. A skoro o energii mowa, z radością chcę przedstawić fantastyczne dwufazowe serum  - pomarańczowy koncentrat rewitalizujący firmy Anne Marie Börlind. Na pewno znacie ten stan, kiedy Wasza skóra jest bardziej zmęczona, szara, lub po prostu woła o porcję drogocennych witamin. To serum to świetny zastrzyk energetyzujący. Ubóstwiam nakładać go na twarz. To produkt dwufazowy, przed użyciem, należy więc dokładnie potrząsnąć buteleczką. Jego pobudzający zmysły, pomarańczowy zapach sprawia, że używanie jest po prostu..pyszne! Serum zawiera ekstrakt z sycylijskich pomarańczy, który stymuluje tworzenie się kolagenu w naszej skórze, sprawia iż promienieje i wygląda świeżo i młodo. To 100% naturalny produkt, możemy stosować go przez cały rok. Latem dodaje blasku, muśniętej słońcem skórze, zimą zaś, rewitalizuje i chroni. Nie jest to ester witaminy C, więc swobodnie możemy używać go również przed wyjściem na słońce, gdyż nie uczula. Dodatkowo zawiera wyciąg z karotki, która świetne wpływa na wygląd naszej cery.
Moja skóra jest w nim zakochana!



I wiecie co? Mam takie serum dla Was! Co trzeba zrobić, aby go zdobyć?

1. Musisz być obserwatorem mojego bloga lub fanem na Facebooku.
2. Zostaw pod tym postem komentarz, w którym napiszesz mi o produkcie, który lubi Twoja skóra i który jest Twoim kosmetycznym hitem. Obok odpowiedzi zostaw mail kontaktowy do Siebie.
3. Wybiorę Autora najciekawszej, według mnie odpowiedzi.
4. Konkurs trwa do 10 sierpnia!

...to jeszcze nie koniec. Dla Autora drugiej, interesującej odpowiedzi posiadam fantastyczny naturalny krem do twarzy z olejkiem arganowym i rokitnikiem. Jest to kosmetyk ekologiczny z certyfikatem ECO CERT. Intensywnie pielęgnuje, odżywia skórę, posiada świetny skład. Moc natury dla naszej skóry!

Jeżeli zainteresowały Was te ekologiczne, naturalne cudeńka, możecie kupić je również w sklepie:

                                                         www.zdrowekosmetyki.com.pl 

Czekam niecierpliwie na Wasze odpowiedzi! :)
J.



22 komentarze:

  1. Do tej pory nie trafiłam jeszcze na produkt do pielęgnacji twarzy z ktorego bylabym w pelni zadowolona i pozostala mu wierna przez dlugi czas.wciaz poszukuje i powiem szczerze że bardzo zainteresowało mnie serum które polecasz. Na początku lata odkrylam przewspanialy krem BB Dior Hydralife. Ma idealny kolor ktory dopasowuje się do mojej zmiennej o tej porze roku opalenizny. Ma idealną konsystencję, wspaniale się rozprowadza i jest wydajny.nawilza moją skórę, stosuje go po przetarciu twarzy tonikiem już bez żadnego kremu. Myślę jednak że po lecie należałoby go urozmaicić nakladajac najpierw serum. Większość kremow przetluszcza mi twarz więc z przyjemnością wyprobowalabym właśnie ten produkt!
    Pozdrawiam monika@femimama.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony produkt do pielęgnacji twarzy, serum z granatem z Biochemii Urody. Pielęgnuje, sprawia, że moja cera kwitnie i promienieje blaskiem. Polecam go!

    OdpowiedzUsuń
  3. mój @ do odpowiedzi - martolena785@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie mozna zakupic to serum ??? Ja powoli odkrywam dobrodziejstwa recznie przyrzadzonych kosmetykow Lush narazie uzywam maseczek i sa super A na codzien clinique ale tu trzeba dobrze trafic by dobrac odpowiednia serie a potem probowac i odkrywac .... Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, te produkty możesz kupić na stronie www.zdrowekosmetyki.com.pl :) Możesz oczywiście wygrać je również u mnie, w konkursie, o którym mowa w powyższym poście. Musisz jeszcze podać swojego maila, aby odpowiedź była ważna :)

      Usuń
    2. Dzieki ale za daleko mieszkam :-):-):-) juz znalazl zrodlo :-):-)

      Usuń
    3. Odległość nie ma znaczenia w przypadku konkursu - nagrody przesyłam przecież pocztą. A sklep jest internetowy. Polecam!

      Usuń
    4. Sprzedana :-) szanelka3@o2.pl

      Usuń
  5. Oo a moze nastepny post o tym jak dbac o skore od wewnatrz ... Zdrac sekret :-) Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu nie? Planuję również post o moim odżywianiu i produktach, które kupuję do lodówki :)

      Usuń
    2. Super :-) dzieki Tobie dowiedzialam sie o wodzie z kokosa ... Tylko ze totalnie nie moj smak ale sprobuje polaczyc z sokiem z ananasa :-) dzieki

      Usuń
  6. Test komentarza ;) Kochani, jeśli macie jakiekolwiek problemy z dodaniem komentarza po zalogowaniu się, dodajcie je jako Anonim. Nie zapomnijcie oczywiście o swoim imieniu oraz mailu kontaktowym! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Orientana-Pawpaw Whitening Sleeping Facial Mask, maska-krem z papai. Calkowicie naturalna maseczka, ktora fantastycznie nawilża i wspaniale pachnie, ale najwazniejsza jej zaletą jest to, ze genialnie wybiela wszelkie przebarwienia-również( a dla mnie przede wszystkim) te powstałe w wyniku przebywania na słoncu. Dziala lepiej niz specjalistyczne zabiegi, a kosztuje naprawde niewiele:-) a opakowanie 200g jest dosc wydajne. kasia/ agams@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją ulubioną serią są dermokosmetyki CETAPHIL,idealne dla cery wrażliwej,atopowiej,seria została rozszerzona o kosmetyki dla dzieci,a dobre nawyki od dzieciństwa to podstawa
    Pozdrawiam
    Magda
    magdalena.m@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim kosmetycznym hitem jest cukrowy peeling do ciała złuszczająco - antycellulitowy waniliowo - pomarańczowy firmy DAX Cosmetics Perfecta Spa. Poprawia przede wszystkim krążenie w skórze. Przecudowny słodko pomarańczowy zapach,który niestety nie pozostaje na skórze - to jedyny jego minus! A co najważniejsze, przy regularnym stosowaniu, widoczne są efekty tzn. cellulit się zmniejsza, a skóra jest bardziej sprężysta. Obecnie testuję produkt z tej samej serii jednak tym razem jest to peeling solny o działaniu wyszczuplającym. Dla chcących samemu wypróbować opakowanie XL do kupienie w dobrej cenie w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim absolutnym hitem jest maseczka Clarins beauty flash balm!!! Jest po prostu rewelacyjna. Można stosować ją na noc, ale najlepszy efekt daje jako "baza" pod makijaż, skóra staje sie widocznie bardziej napięta i sprężysta:) Ma super zapach i konsystencję! Polecam! Pozdrawiam! Sylwia/sysia24@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako ze do podstawowych produktow do pielegnacji twarzy naleza kremy, musza one z pewnoscia byc dobrej jakosci, ponadto w moim przypadku super nawilzajace i wyjatkowo delikatne ,do skory wrazliwej i alergicznej...Stojac w sklepie przed regalami z kremami wydawaloby sie ze co drugi sloiczek spelnia te kryteria...W praktyce niestety tak kolorowo nie jest, bynajmniej u mnie tak nie bylo. Wiekszosc kremow wysuszala skore, podrazniala i nie spelniala swojego zadania.Godzac sie z mysla ,ze dla mojej cery odpowiedni krem jeszcze nie zostal wyprodukowany, po wyprobowaniu kremow i z nizszej oraz wyzszej polki natknelam sie na serie kremow Vichy Aqualia Thermal -krem okazal sie absolutnym idealem i hitem. Ponadto ze idealnie nawilza i lagodzi,przepieknie pachnie, jego zapach jest odprezajacy i relaksacyjny. Krem ten to moja kosmetyczna milosc, nie zamienie go na zaden inny i serdecznie polecam do wyprobowania. /mail: bedupina2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Może to się wydawać dziwne, ale używałam kiedyś masę przeróżnych kremów w normalnych cenach i droższych i żaden nie poradził sobie z moją wtedy wrażliwą cerą. Wstyd było wyjść na ulicę. Postanowiłam zaryzykować i kupić najzwyklejszy krem oliwkowy Ziaja. I to był strzał w dziesiątkę! Zlikwidował mi czerwone, piekące plamki (chyba skaza białkowa) i trądzik, a do tego nie wysuszał jak reszta tych megasuper kremów. Do dziś lubię polskie kosmetyki i za jakość, i za cenę, choć zdarzają się też i inne wyjątki u mnie w domu :) Najważniejsze, by nie miały prabenów. poilin@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim kosmetycznym hitem jest Daily Serum Intraceuticals. To chyba jedyny kosmetyk na swiecie z kwasem hialuronowym niskoczasteczkowym. Wszystkie inne kosmetyki, ktore posiadaja kw. hialuronowy w skladzie - maja go w postaci wysokoczasteczkowej, czyli takiej, ktora nie ma fizycznej mozliwosci wniknac w zadna warstwe skory. Ten wnika gleboko, fantastycznie nawilza i odzywia (ma tez w skladzie mnostwo witamin i wyciagow roslinnych). Rewelacyjna baza pod makijaz - jest jak druga skora. No i na koniec ciekawostka - uwielbiaja i uzywaja go takie gwiazdy jak: Victoria Beckham, Eva Longoria, Naomi Campbell, Justin Timberlake, Johny Deep :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no i mail: noemiszon@o2.pl

    OdpowiedzUsuń