wtorek, 20 sierpnia 2013

Nowe love -Beller!

Biżuteria, to dla mnie ważny element stylu. Dodaje drapieżności, kobiecości, jest swoistą "kropką nad i", często budującą cały look. Marką,  która ostatnio podbiła moje serce, jest bez wątpienia Beller.

 
 
                         To delikatne i subtelne wzory, ponadczasowa klasyka - tak, jak lubię.
 
 
Biżuteria dostępna jest zarówno w 14-nasto karatowym złocie, jak i w srebrze, wedle upodobań. Ja jestem zdeklarowaną miłośniczką złota. Co mnie w niej zachwyca? Zakochałam się zwłaszcza w naszyjnikach, które subtelnie układają się na obojczykach, podkreślając dekolt oraz szyję.  Zestawiłabym je z prostym topem, białym, lub szarym - minimalizm i ulotność.
 
 
 
                 Magdalena Knitter & Sylwia Majdan - pięknie prezentuje się na nich biżuteria Beller :))
 
 
Delikatne naszyjniki, to mój absolutny must have tego sezonu! Warto dodać, iż Beller, to również dziewczęce pierścionki - śliczne, prawda?
 

Beller pokochały również Gwiazdy, a stylizacje z tą biżuterią zdominowały lipcowe okładki magazynów dla kobiet.  Mnie urzekła zwłaszcza sesja Kamili Baar w lipcowym wydaniu magazynu PANI.


 źródło: Beller.pl

I'm in love! :))))))  J.
 

5 komentarzy: