wtorek, 16 lipca 2013

back 2 MAC

Jedyną chwilą, kiedy cieszę się, że mój kosmetyk kończy się, jest ta, kiedy kończy się produkt z firmy MAC. Czy ich nie lubię? Nic bardziej mylnego. Uwielbiam je i po prostu cieszę się, że będę posiadała kolejne puste opakowanie. Gdy posiadam ich już sześć, pędzę na skrzydłach do salonu MAC, aby wymienić puste opakowania na dowolną pomadkę do ust z regularnej kolekcji.
Wszystko w ramach akcji Back 2 MAC. Jest to akcja recyklingowa; wymienić można większość pustych produktów, które na swoim kartoniku posiadają napis Back 2 MAC.

W tym tygodniu absolutne denko pojawiło się w moim  ulubionym, mineralnym różu do policzków - Warm Soul. To przepiękna mieszanka różu, brązu oraz brzoskwini. Doskonale współgra z moja cerą. Jest to róż rozświetlający i używam go bez brązera. Pozostał mi jeszcze róż w odcieniu Dainty To róż, który również wpada delikatnie z brzoskwinię.


                                                  od lewej: Warm Soul, Dainty


 Uwielbiam pomadki firmy MAC. To niezliczona ilość kolorów w przeróżnych wykończeniach. Aktualnie używam dwóch pomadek - klasyka firmy MAC, czyli różowej, w odcieniu Angel , a także wakacyjnego odcienia Costa Chic. To przepiękna szminka, będąca połączeniem różu, koralu, i pomarańczu. Mój hit! Jedyną wadą tej pomadki, która posiada, podobnie jak Angel wykończenie Frost, jest to, iż podkreśla suche skórki, ja więc nakładam ją na dowolną pomadkę nawilżającą lub Carmex.

od lewej: Costa Chic, Angel
 
 


 Costa Chic, to pomadka, którą odebrałam właśnie  w ramach akcji Back 2 MAC, wymieniając puste, szklane opakowania po kryjących podkładach Studio Fix, których kiedyś namiętnie używałam. Teraz preferuję lżejsze krycie. Gdy wykończę kolejne 6 opakowań, mam apetyt na dzienne pomadki nude - wybiorę prawdopodobnie Hue lub Shy girl. Obie z wykończeniem kremowym ( Cremesheen) które ostatnio preferuję, wybierając produkty do ust.

:) a Wy? Macie swoje ulubione produkty MAC?
 

6 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam nic z firmy MAC, jest tam tyle różnych produktów, że kuszą mnie wszystkie i zwykle nie mogę się na nic zdecydować. Może polecisz coś na pierwszy raz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją absolutną miłością są jednak róże do policzków! :))

      Usuń
  2. Olu, pomyśl, co najbardziej lubisz podkreślać. Ja polecam Ci właśnie pomadki lub np. cienie do oczu ( mój ulubiony - naked lunch)

    OdpowiedzUsuń
  3. cały czas czekam, az skonczy się bronzer...ale dna nie widac:) dlaczego? benefitowy hoola jest na 1 miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko gdzie można kupic produkty MAC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję produkty MAC w Galerii Magnolia we Wrocławiu :)

      Usuń