piątek, 12 lipca 2013

gratisy, prezenty!

Jestem wielką fanką La Roche -Posay :) Ucieszył więc mnie fakt, iż przy zakupie dowolnego produktu tej marki, odbierzemy w aptece bezpłatny zestaw kosmetyków, przeznaczonych dla cery wrażliwej. W skład zestawu wchodzą:






- FIZJOLOGICZNA PIANKA OCZYSZCZAJĄCA (50 ml)

- WODA TERMALNA (50 ml)

- ŻEL-KREM z filtrem 50 +, ANTHELIOS XL (3 ml)
 
 
Uwielbiam te produkty, będą idealne na wakacyjne wyjazdy. Sprawdzą się doskonale np. w bagażu podręcznym, podczas podróży samolotem. Ja już odebrałam swój zestaw. Akcję promocyjną prowadzi większość aptek, posiadających w ofercie kosmetyki La Roche -Posay
Wy również zapytajcie w swojej aptece!

Wystarczy kupić dowolny produkt, w dowolnej cenie. Ja skusiłam się na mój ulubiony żel do mycia twarzy, Effaclar.
 

3 komentarze:

  1. W której aptece w Bolesławcu kupowałaś te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa w Inter,w Galerii i kauflandzie na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już moje! Dzięki za info. Kasia K ;)

    OdpowiedzUsuń