poniedziałek, 29 lipca 2013

olejek karotenowy - idealny na lato!

Uff...witam Was, w cudownym, wakacyjnym nastroju. Lato w pełni; na zewnątrz tropikalnie, chilloutowo..delektuję się więc chwilą.

Chciałabym dzisiaj polecić Wam cudowny kosmetyk, który zabrałam ze sobą na weekendowy wyjazd. To olejek karotenowy, firmy Diaderma.



 Poza olejkiem karotenowym, produkt ma w składzie inne cenne olejki: oliwkowy, krokoszowy, arachidowy, kukurydziany, sojowy oraz olejek z awokado. Posiada również wyciągi z ziół: szałwii, oczaru wirgijskiego, rumianku, arniki i bagna zwyczajnego. Olejek poprawia koloryt skóry, doskonale regeneruje i odżywia, zwłaszcza zmęczoną ( np.opalaniem) skórę. Chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV i neutralizuje wolne rodniki, redukuje zmarszczki, zapobiega ich powstawaniu.  Moja cera bardzo się z nim polubiła :)
Co ważne, olejek nie zapycha porów i nie powoduje pojawiania się na twarzy niepowołanych "gości" ;)
Ten 100% naturalny produkt kosztuje jedynie ok. 30 zł. Ja kupiłam go w internetowej aptece. Jeśli macie dostęp do niemieckich drogerii, możecie upolować go tam, za jedyne 2-3 euro.

Spróbujcie go, gdyż jest doskonały do stosowania nie tylko latem. Myślę, że doskonale ożywi moją karnację, właśnie jesienią lub zimą. Ja stosuję go również do masażu i nawilżania ciała.

Pozdrawiam Was ciepło,

J.


2 komentarze: